Mareba en Borgers slaan handen ineen
Mareba Administratieve Ondersteuning en Borgers Administratie Service hebben hun administratieve krachten gebundeld. “Samen staan we sterker en kunnen we ondernemers uitgebreider helpen met hun financiële administratie. Zo zijn we ook flexibeler en kunnen we op korte termijn onze klanten ontzorgen door interim in te springen bij geval van ziekte, verlof of extreme drukte.”
“Apart, maar samen” werken Martina Stronkhorst van Mareba administratieve ondersteuning en Ellie Borgers van Borgers Administratie Service. Op de Anthonie Fokkerstraat 11k op de Briellaerd in Barneveld vind je deze twee administratieve ondernemers, die samen hier een nieuwe kantoorruimte delen. “Onze klanten behouden hun vertrouwde gezicht. Achter de schermen kunnen we nauw samenwerken en elkaar vervangen wanneer dat nodig is.” De samenwerking ontstond toen ze allebei zochten naar kantoorruimte. “De ruimte delen, scheelt niet alleen in kosten, maar heeft meer voordelen. We kunnen samen sparren en elkaar versterken”, vertelt Borgers. “We hebben allebei veel ervaring in administratief werk, maar hebben ook allebei onze eigen sterke punten, waardoor we elkaar aanvullen.”
“Samenwerken maakt ons flexibel inzetbaar”, zegt Stronkhorst en dat is zeker een pluspunt bij interimwerk. “Denk aan bedrijven, waarbij iemand met verlof is, langdurig ziek is of in verband met (extreme) drukte, maar ook een accountantskantoor dat omhoog zit.” Stronkhorst en Borgers kunnen snel schakelen. “We zijn met veel boekhoudprogramma’s bekend en hebben veel ervaring. Samen zijn we flexibel inzetbaar en kunnen op korte termijn inspringen waar nodig.”
Borgers Administratie Service
06 – 52 08 40 67 / [email protected]
www.borgers.nu
Mareba administratieve ondersteuning
06 – 12 21 07 23 / [email protected]
www.mareba.nl